Rabu

the beginning

ada yang berkata kepada aku bahawa cinta itu manis. manis seperti gula-gula yang bisa buatkan kita teringat-ingat akan cinta kita.

aku masih mencari erti-erti setiap kata-kata itu. bagi aku. aku rasa cinta itu seperti membunuh aku bila aku melihat kamu bersama teman lelakimu. adakah aku yang bersalah kerana menyintai diri kamu yang sudah berpunya itu.

aku berpegang kepada selagi kamu berdua tidak dijabkabul. selagi itu aku masih berpeluang. aku akan sentiasa mencari peluang itu. agar kamu tahu kehadiran aku utnuk kamu. sekejap; aku rasa kamu tahu dengan kehadiran aku. malah kamu juga senang bila bersama dengan aku.

bukan setahun dua kita berkawan, sudah lebih dari 3 tahun. cuma adakah salah aku untuk tidak meluahkan segala rasa hati aku untuk kamu. atau adakah kamu yang tidak memberikan ruang-ruang itu untuk aku. sekiranya itu yang menjadi persoalan. mulai sekarang aku akan mencari ruang-ruang yang pernah aku tinggalkan itu.

tinggalkan kekasihmu itu. aku menunggu untuk kamu mengucapkan kepada aku ' i love u'.

kembali.

1 comments:

Cik Luna berkata...

ha ha ha ha ha ha
(sila ketawa bait demi bait)
setelah membaca coretan kisah hati dan perasaan anda secara backward
saya merasakan anda telah mabuk cinta yg bukan kepalang kpd Si Pencuri hatimu itu..
ish ish ish ish