Khamis

tak breakfast pun ok;

seperti yang aku katakan sebelum ini. bila aku bersama dia; aura-aura sekeliling naik mengila dan aku jadi bersemangat dibuatnya.

aku bangun pagi hari ini dengan penuh semangat dan senyuman dibibir. mungkin disebabkan dinner malam semalam bersama dia membuatkan aku terasa puas. puas dalam hati. full-blast . first thing dalam kepala aku bila aku bangun dari tidur. adalah dia. bukan dia secara keseluruhannya tapi kisah semalam. semalam aku dan dia. momen-momen yang dilalui semuanya bagai bunga-bunga warna warni.

aku terus ke bilik air untuk mandi dan bersiap untuk ke tempat kerja. i should sent her a morning greeting untuk dia. aku rasa pasti dia pun dalam on the way untuk ke tempat kerja.

"o; my sunshine sweet lullaby..do have a wonderful day just like a sunshine spread out its vibe."

aku sms dia. aku ingat nak telefon dia tapi aku rasa sms adalah lebih romantik sebab aku ada tulisan atau kata-kata yang boleh aku tuliskan untuk dia. mana tahu; boleh menceriakan hari-hari dia.

terima sms. dari dia.

"lovely just like you."

simple. mudah untuk dibaca dan difahami. but ia sungguh bermakna untuk aku.

terasa kenyang di pagi hari.

5 comments:

Tanpa Nama berkata...

hahaha
sweet, cepat2 kawin tau :)

cookies berkata...

ok. ini sweet. very sweet of u.

tp, maybe bf die pun hanta sms pagi2 kat die mcm tu kan...huhuu.. i don't mean to spoil ur mood. jgn benci i sebab ckp bende ni.

tp takpe, u make an effort. and that's what girls like in a guy. Effort!

pelangi and promise berkata...

blogger tak mahu dikenali : if i could la..heheh

cookies : yup, effort yang penting..and the rest will follow..:)

Alina berkata...

aku setiap pagi mesti makan nasi lemak. :)

pelangi and promise berkata...

alina : hati2..nanti naik berat badan tuh.